A Start Up Kft kereskedelmi tevékenysége több csatornán történő vevőkiszolgálással áll partnerei rendelkezésére.
Célunk a megrendelt árut a legrövidebb időn belül a partnerünkhöz eljuttatni. Mindezek elérését nagyban elősegíti a saját raktárkészletünk, valamint a mögöttünk álló disztribútorok, nagykereskedők árukínálata.
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, megőrizni illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
Miben segíthet Önnek rendszer-felügyeleti szolgáltatásunk?
Az IT rendszerek tervezése és működése napjainkban egyre szélesebb körű szakmai felkészültséget kíván meg a piac szereplőitől. A rendszerek sokrétűsége és bonyolultsága komoly szakmai kihívást jelent a tervezéstől a kivitelezésig.
Erre a szakmai felkészültségre nyújtunk megoldást – levesszük a válláról az IT összes feladatát. E támogatás színvonalának köszönhetjük piaci ismertségünket és ez a támogatás Önnek is rendelkezésére áll.
Örömmel kísérünk végig egy projektet az ötlet megszületésétől, a tervezésben való részvételen keresztül, a teljes átadásig. Részfeladatok megoldásában is igen gyakran vettünk és veszünk részt. Munkatársaink, tanácsadóink, együttműködő partnereink kiválasztása során különös figyelmet fordítunk arra, hogy szemléletünkkel egyetértő, a lehető legprofesszionálisabb szolgáltatást nyújtó munkatársakat delegáljunk a feladatok megoldására megrendelőinknek, megbízóinknak.
Kiterjedt partnerhálózatunk és kapcsolatrendszerünk áll e korszerű és hatékony szolgáltatás mögött. Nem vagyunk a leggyorsabbak, inkább az alapos, de hatékony és maximálisan végiggondolt műszaki megoldások megvalósítására törekszünk.